1. Dokładne informacje o kosztach przesyłki Kupujący otrzymuje po wybraniu w Sklepie kraju dostawy. Zakupy powyżej kwoty 300 PLN są dostarczane bezpłatnie na terenie Polski, a do kwoty 300 PLN koszt dostawy wynosi 15 PLN (wraz z VAT). Opłata do krajów poza teren Polski jest uzależniona od kraju dostawy. W celu otrzymania informacji na temat tego kosztu, wystarczy wybrać w opcji kraj dostawy.
2. Sklep dostarcza przesyłki firmami kurierskimi UPS, GLS oraz EMS. Przesyłki bardzo małe wysyłamy także Pocztą Polską – czyli listem priorytetowym.
3. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. W przypadku zgubienia przesyłki przez przewoźnika, Sklep wysyła następną na koszt własny.
4. Odbiór przesyłki następuje w miejscu wskazanym przez Klienta w zamówieniu.
5. Czas dostawy od dnia wysyłki zwykle wynosi:
• DPD/Pocztex24/Fedex/GLS – w Polsce 1 dzień, w Unii Europejskiej (UE) 3-5 dni roboczych.
• Fedex - w Europie 3-6 dni, Export poza Europę (Ameryka północna, Australia, Azja) 5-9 dni roboczych.
• Poczta Polska – w Polsce 1-2 dni, w pozostałych krajach w Europie i na świecie 6-10 dni roboczych.
6. Terminy dostawy są określane przez firmy kurierskie. W wyjątkowych sytuacjach (pogoda, kataklizmy itp.), terminy doręczenia mogą jednak ulec zmianie. Każdą z wysyłek można monitorować drogą elektroniczną - firmy kurierskie wysyłają linki do monitoringu.
7. Podczas odbioru przesyłki należy w obecności kuriera sprawdzić opakowanie i zawartość. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona lub niekompletna z winy przewoźnika, warunkiem zgłoszenia reklamacji u przewoźnika jest spisanie w obecności kuriera protokołu reklamacji. Po jej wypełnieniu i zabraniu przez kuriera, prosimy o informację o tym wydarzeniu na nasz adres: shop@extrawheel.com
8. Prosimy uważnie wypełniać dane adresowe w formularzu zamówień. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za błędy w zamówieniu, które uniemożliwią dostarczenie przesyłki pod nieprawidłowo podanym adresem