Produkt wysyłamy w ciągu 24h.
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone!
• DPD/Pocztex24/Fedex/GLS – w Polsce 1 dzień, w Unii Europejskiej (UE) 3-5 dni roboczych.
• Fedex - w Europie 3-6 dni, Export poza Europę (Ameryka północna, Australia, Azja) 5-9 dni roboczych.
• Poczta Polska – w Polsce 1-2 dni, w pozostałych krajach w Europie i na świecie 6-10 dni roboczych.
Produkt objęty jest 5 letnią gwarancją.
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Extrawheel Brave – jednokołowa przyczepka rowerowa III generacji. Unikalny design Brave’a z daleka przyciąga uwagę przechodniów i kierowców wzbudzając autentyczne emocje. W takiej sytuacji właściciel unikatowej przyczepki zawsze będzie odczuwał wielką dumę, będąc w oczach gapiów zdobywcą najtrudniejszych wypraw rowerowych. Za świetnym wizerunkiem nowej przyczepki Extrawheela kryje się też całkowita zmiana technologiczna modelu, oferującego jeszcze więcej możliwości.
Zwarta rama z cienkościennej rury stalowej zapewnia maksimum sztywności i przystosowana jest do przewożenia nawet dużych i ciężkich ładunków zapewniając również bezpieczeństwo na krańcach świata – w razie awarii pospawa ją każdy ślusarz nawet w najmniejszej wiosce na pustyni. W nowej wersji Extrawheela nie uznajemy żadnych kompromisów. Dlatego Brave posiada też niezwykle ważną i unikalną cechę. Po raz pierwszy w historii wypraw rowerowych na świecie, w przyczepce można zamontować zarówno przednie jak i tylne, pełnowymiarowe koło roweru, które w trakcie podróży stanowi niezbędny zapas. Na ramie montowany jest designerski błotnik, który nie tylko uatrakcyjnia wygląd przyczepki, ale także skutecznie chroni bagaż przed pryskającym żwirem i piaskiem. Estetycznej całości dopełnia wytrzymała flaga w ostrzegawczym kolorze z logiem Extrawheel.
Nowością w konstrukcji ramy są również wymienne przeguby cierne na dyszlu służącym do zapinania widelca łączącego przyczepkę z rowerem. W razie przypadkowego uszkodzenia mechanicznego z dala od cywilizacji – można je własnoręcznie szybko wymienić. Brave przystosowany jest standardowo do montażu dedykowanych wyłącznie do niego dwóch worków transportowych o pojemności 50 oraz 30 litrów każdy. Ze względu na dużą pojemność, na wzmocnionej ściance tylnej worka są aż trzy zaczepy typu KlickFix pasujące do uchwytów technicznych na ramie. Worki wykonane są z Polyestru z podklejonymi szwami, zapewniającej dużą wytrzymałość i wodoodporność. Można je zakupić w dwóch wersjach. Drifter i Nomad, zamykana jest w klasyczny sposób poprzez trzykrotne rolowanie nadmiaru materiału.
Uchwyty techniczne na ramie przyczepki przydatne są również do przewożenia przypadkowych ładunków, które można w łatwy sposób przytroczyć do ramy zwykłymi paskami.
Przyczepka rowerowa Brave standardowo oferowana jest z kołem przednim niezłej jakości. Można jednak zakupić przyczepkę bez koła i bezproblemowo zamontować własne koło przednie lub tylne.
Dzięki przekonstruowaniu ramy wydatnie zwiększyła się jej sztywność, co znacząco polepszyło trakcję i wyważenie przyczepki podczas ruchu. Aby radość z jazdy była jeszcze większa, zmieniliśmy też widelec łączący Extrawheel z rowerem. Jest masywniejszy, bardziej sztywny, eliminuje drgania i doskonale utrzymuje tor jazdy zachowując jeden, spójny ślad z rowerem. Idea Extrawheela, jedynej na świecie offroaudowej przyczepki brzmi: "tam gdzie wjedzie rower, wjedzie również Extrawheel”. W komplecie dostarczamy nierdzewny szybkozamykacz, ale można zamówić zamiennie nakrętki wykonane również z wytrzymałej stali nierdzewnej. Przyczepka jest standardowo przygotowana do montażu tylnego koła z piastą 135 mm. W komplecie znajdują się także tuleje dystansowe do montażu koła przedniego.
Utrzymanie standardu jakości na najwyższym poziomie jest możliwe dzięki zautomatyzowaniu procesów produkcyjnych na urządzeniach CNC, zapewniających pełną powtarzalność zakładanych parametrów każdego elementu. Produkcja odbywa się w Polsce.
Podsumowanie:
Parametry:
Adaptery przewodnik/instrukcja - download pdf