Extrawheel Przyczepka rowerowa BRAVE torby Nomad PREMIUM 60L

  • Bardzo uniwersalna - do miasta i na wyprawę
  • Duże koło to komfort i lżejsza jazda
  • Opatentowany łącznik z rowerem - tłumi drgania
  • Made in Poland - niemieckie materiały
  • 5 lat gwarancji
  • Obserwuj produkt:
  • Dodaj recenzję:
  • Kod: E0060
  • Kod producenta: 5903332562503
  • Dostępność: Jest w magazynie Jest w magazynie
  • Cena netto: 2 113,74 zł 2 599,90 zł
  • szt.

Produkt wysyłamy w ciągu 24h.

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone!

•  DPD/Pocztex24/Fedex/GLS – w Polsce 1 dzień, w Unii Europejskiej (UE) 3-5 dni roboczych.

•  Fedex - w Europie 3-6 dni, Export poza Europę (Ameryka północna, Australia, Azja) 5-9 dni roboczych.

•  Poczta Polska – w Polsce 1-2 dni, w pozostałych krajach w Europie i na świecie 6-10 dni roboczych.

Produkt objęty jest 5 letnią gwarancją.

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.

Extrawheel Brave – jednokołowa przyczepka rowerowa III generacji. Unikalny design Brave’a z daleka przyciąga uwagę przechodniów i kierowców wzbudzając autentyczne emocje. W takiej sytuacji właściciel unikatowej przyczepki zawsze będzie odczuwał wielką dumę, będąc w oczach gapiów zdobywcą najtrudniejszych wypraw rowerowych. Za świetnym wizerunkiem nowej przyczepki Extrawheela kryje się też całkowita zmiana technologiczna modelu, oferującego jeszcze więcej możliwości.
Zwarta rama z cienkościennej rury stalowej zapewnia maksimum sztywności i przystosowana jest do przewożenia nawet dużych i ciężkich ładunków zapewniając również bezpieczeństwo na krańcach świata – w razie awarii pospawa ją każdy ślusarz nawet w najmniejszej wiosce na pustyni. W nowej wersji Extrawheela nie uznajemy żadnych kompromisów. Dlatego Brave posiada też niezwykle ważną i unikalną cechę. Po raz pierwszy w historii wypraw rowerowych na świecie, w przyczepce można zamontować zarówno przednie jak i tylne, pełnowymiarowe koło roweru, które w trakcie podróży stanowi niezbędny zapas. Na ramie montowany jest designerski błotnik, który nie tylko uatrakcyjnia wygląd przyczepki, ale także skutecznie chroni bagaż przed pryskającym żwirem i piaskiem. Estetycznej całości dopełnia wytrzymała flaga w ostrzegawczym kolorze z logiem Extrawheel.
Nowością w konstrukcji ramy są również wymienne przeguby cierne na dyszlu służącym do zapinania widelca łączącego przyczepkę z rowerem. W razie przypadkowego uszkodzenia mechanicznego z dala od cywilizacji – można je własnoręcznie szybko wymienić. Brave przystosowany jest standardowo do montażu dedykowanych wyłącznie do niego dwóch worków transportowych o pojemności 50 oraz 30 litrów każdy. Ze względu na dużą pojemność, na wzmocnionej ściance tylnej worka są aż trzy zaczepy typu KlickFix pasujące do uchwytów technicznych na ramie. Worki wykonane są z Polyestru z podklejonymi szwami, zapewniającej dużą wytrzymałość i wodoodporność. Można je zakupić w dwóch wersjach. Drifter i Nomad, zamykana jest w klasyczny sposób poprzez trzykrotne rolowanie nadmiaru materiału.
Uchwyty techniczne na ramie przyczepki przydatne są również do przewożenia przypadkowych ładunków, które można w łatwy sposób przytroczyć do ramy zwykłymi paskami.
Przyczepka rowerowa Brave standardowo oferowana jest z kołem przednim niezłej jakości. Można jednak zakupić przyczepkę bez koła i bezproblemowo zamontować własne koło przednie lub tylne.
Dzięki przekonstruowaniu ramy wydatnie zwiększyła się jej sztywność, co znacząco polepszyło trakcję i wyważenie przyczepki podczas ruchu. Aby radość z jazdy była jeszcze większa, zmieniliśmy też widelec łączący Extrawheel z rowerem. Jest masywniejszy, bardziej sztywny, eliminuje drgania i doskonale utrzymuje tor jazdy zachowując jeden, spójny ślad z rowerem. Idea Extrawheela, jedynej na świecie offroaudowej przyczepki brzmi: "tam gdzie wjedzie rower, wjedzie również Extrawheel”. W komplecie dostarczamy nierdzewny szybkozamykacz, ale można zamówić zamiennie nakrętki wykonane również z wytrzymałej stali nierdzewnej. Przyczepka jest standardowo przygotowana do montażu tylnego koła z piastą 135 mm. W komplecie znajdują się także tuleje dystansowe do montażu koła przedniego.
Utrzymanie standardu jakości na najwyższym poziomie jest możliwe dzięki zautomatyzowaniu procesów produkcyjnych na urządzeniach CNC, zapewniających pełną powtarzalność zakładanych parametrów każdego elementu. Produkcja odbywa się w Polsce.

Podsumowanie:

  • Przykuwający uwagę design
  • Bardzo sztywna rama polepszająca trakcję i umożliwiająca przewóz do 100 litrów bagażu
  • Funkcja zapasowego koła do roweru – można montować przednie lub tylne koło
  • Do przyczepki można zamontować tylne koło o piaście 135 mm
  • W komplecie są tuleje dystansowe do montażu koła przedniego
  • Designerski błotnik
  • Flaga w kolorze ostrzegawczym z logo Extrawheel
  • Wymienne przeguby na dyszlu
  • W komplecie dwie sakwy wodoodporne z Cordury 2x30 litrów
  • Nowy, bardziej sztywny widelec
  • W komplecie szybkozamykacz Standard szerokość 135-155mm
  • Szybkozamykacz Long, Nakrętki na pełne osie lub sztywne osie Thru Axle dostępne w osobnym zakupie
  • W standardzie dobrej jakości koło przednie (można zakupić bez koła)
  • Jest jedyną przyczepką rowerową na rynku przystosowaną do jazdy of road
  • Małe wymiary ułatwiają transport (zwłaszcza lotniczy)
  • Przewiezie nawet do 35 kg ładunku
  • Pasuje do prawie wszystkich rowerów (poziomych, szosowych, MTB, tandemów i z pełną amortyzacją)
  • Mniej eksploatuje rower obciążony tradycyjnymi sakwami
  • Zwiększa bezpieczeństwo zwracając uwagę kierowców
  • Zwiększa stabilność obniżając środek ciężkości
  • Na stromych podjazdach lepiej trzyma przednie koło roweru na gruncie
  • Zwiększa żywotność tylnego koła roweru (mniejsze obciążenie niż roweru z sakwami)
  • Zmniejsza opory jazdy w piasku niż rower z sakwami (trzecie koło)
  • Ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru; podczas jazdy nie zaczepia się o sakwy piętami
  • Szybki montaż – zaczepia się do roweru błyskawicznie
  • Zwrotność – niewielka długość ułatwia manewrowanie i skręty

Parametry:

  • Do wyboru przednie koło w rozmiarze w standardzie; 26×2,1″ Schwalbe Smart Sam, 29×2,1″ Schwalbe Smart Sam lub 28×1,60″ Schwalbe IMPACT, piasta Shimano, obręcz kapslowana Ryde, 32 szprychy Sapim Leader stal nierdzewna, dętka Schwalbe
  • Przyczepka dostępna również bez koła
  • Rama Brave pomieści koła do rozmiaru 29x2,6"
  • Materiał: Stal cienkościenna, stal nierdzewna, tworzywo sztuczne
  • Materiał toreb: Cordura Made in Germany – wysoka wytrzymałość. Tylna ściana sakw wykonana z odpornego materiału Tarpaulin 680g/m w celu jeszcze lepszego utrzymania czystości i odporności na warunki. Obie tkaniny produkowane w Niemczech
  • W zestawie tuleje dystansowe do koła przedniego
  • Długość przyczepki: 85cm
  • Długość przyczepki z widelcem: 128 cm
  • Waga ramy z błotnikiem: 2,5kg
  • Waga koła: 2kg
  • Waga widelca: 1,2kg
  • Waga szybkozamykacza Standard (szerokość 135-155mm): 120g
  • Waga sakw Nomad 60L: 2,5kg
  • Długość flagi Extrawheel: 70cm
  • Made in Poland
  • Niezawodność - 5 lat gwarancji!

Adaptery przewodnik/instrukcja - download pdf